Balik UKM………


w/pun beberapa ari je aku dok umah, tapi aku berasa itu sudah memadai. bukan apa, aku harus menyiapkan beberapa assignment dan projek dalam masa terdekat ini. aku juga terpaksa melupakan hasrat untuk pergi ke kelantan. mungkin lain kali aku boleh pergi lagi ke sana. aku juga telah memilih hari pertama tahun baru cina untuk balik ke ukm. ingatkan tak ramai yang balik guna bas. rupa2nya penuh orang kat stesen bas tu. macam2 jenis orang aku jumpa tapi majoritinya orang pendatang asing tak tahu lah sama ada dengan izin @ tanpa izin. tiba2 dalam sedap2 menunggu (aku terpaksa menunggu hampir 2 jam kerana itu sahaja tiket terawal yang ada), aku tengok ada la satu pakcik ni kerja dia minta duit dengan orang. caranya dia pergi kat orang itu dan entah apa yang dibebelkan kat orang menyebabkan orang itu hanya bagi duit lalu terus blah. nasib dia tak pergi kat aku sebab pakcik tu pilih orang perempuan je (nanya juga aku kena hulur duit kat orang tua tu senang2). bila aku fikir2 balik, kaya juga pakcik tu kalau hari2 dia buat macam tu. sampai2 kat seremban, punya lah ramai orang. sampai berselisih bahu kalau nak jalan. dan majoritinya pendatang asing juga. tapi aku tak kisah, yang penting aku mesti sampai dengan cepat dan selamat ke ukm.



Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s