Luahanku……….


entah kenape la aku ari ni. tiba2 je aku bermuhasabah diri di dalam bilik kesayanganku itu melepaskan segala yang terbuku di hati. mungkinkah setelah aku mendengar cerita dari seorang kawanku menyebabkan aku terus bermuhasabah. tapi aku tak menyalahkan ‘si dia’ seratus peratus dalam hal ini. aku mengucapkan terima kasih kepada kawanku itu kerana sanggup untuk menceritakan apa yang berlaku kepada ‘si dia’ itu walaupun pada mulanya dia keberatan untuk memberitahunya. mungkin kerana takut aku berkecil hati dengan apa yang diceritakannya kepada aku dan seterusnya menjejaskan hubungan persahabatan aku dengan ‘si dia’. bagi aku dia berhak untuk menyuarakan hatinya kerana itu memang haknya. setelah habis memuhasabahkan diri, aku telah memutuskan bahawa selepas ini aku akan lebih berhati-hati dalam hidup tumpang-menumpang ini. memang lah seronok tapi akhirnya…….aku juga telah memegang prinsip ‘Life Must Go On’ sejak sekalian lama walau pahit macam mana pun. kini aku juga telah sibuk dengan assignment2 yang sedang berjalan sekarang ni. jadi takde lah aku terfikir2 dengan masalah2 yang dihadapi kerana boleh serabut jadinya. terima kasih kawan kerana menceritakan segala yang berlaku. sekian, dengarkanlah video ini.

Celine Dion : All By Myself
Uploaded by natureboy62


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s