Happiness and Sadness


Karnival Varia-C KUO

malam tadi, rasmi lah sudah karnival kolej aku. w/pun terpaksa bersaing dengan 2 buah kolej yg lain iaitu KIY dan kolej Burhan, tp suasananya tetap meriah seperti karnival UO sebelum ni. meskipun aku agak sibuk dengan assignment yg dah berlambak2 dlm bilik aku, aku tetap cuba mencuri utk dtg jugak melihat majlis perasmian itu. tahun ni agak menarik jugak kerana kolej aku telah menjemput 3 band untuk menyerikan konsert kami. jadi, datang le beramai2 utk menyaksikan Flop Poppy, Nitrus dan Pop Shuvit berkonsert. macam2 program jugak telah diadakan seperti pertandingan memasak, perlawanan indoor dan outdoor games spt congkak, batu seremban, futsal, sepak takraw dan macam2 lagi lah. per2 pun yang penting datang le beramai2 ke karnival kolej aku yang berakhir pada 2 Mac ni.

Kematian dan Serbuan

baru2 ni aku telah dikenakan dengan 2 kejutan. yg pertamanya seekor kucing telah mati tidak jauh dari blok aku. aku bukan apa. aku suka jugak main dengan kucing tu. tp apakan daya ia telah ditewaskan dengan 2 ekor anjing yg entah datang dari mana menyerang kucing tu. sedih jugak rasanya. yg keduanya, baru2 ni bilik aku telah diserbu oleh pihak pentadbiran kolej. cuak jugak aku masa tu. pada masa tu aku tgh tido dan terus sedar apab diorg buka pintu bilik aku guna kunci spare. apalg terus aku bangun dlm keadaan mamai. nasib baik la aku tido dlm keadaan sopan. kalu tidak malu aku sbb felo2 pompuan pun ade jgk. rupa2nya diorg nak check bilik2 ni ada tak poster2 @ risalah2 politik. kan skrg ni tgh pilihanraya. jd diaorg tak nak bebudak ni terlibat dgn apa2 kempen. slps je diaorg gi dr bilik aku, terus aku terjaga sampai ke pagi.



Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s