Semakin Ke Penghujung


pejam celik pejam celik dah masuk bulan 4. dan pada masa yang sama, aku juga dah selesai dalam semua assignment aku. lega sangat sebab bebanan tu dah takde dalam kepala otak aku ni. cuma sekarang ni aku akan fokus kepada peperiksaan akhir pulak yang akan aku alami dalam kurang daripada 3 minggu. pada sem ni, aku kena periksa untuk 4 kertas je. tapi bila aku tengok slip xm aku, 3 daripadanya dok rapat2 je tarikhnye. jadi, kenalah aku belajar awal2 supaya dapat kekalkan CGPA atau lebih elok lagi kalau dapat naik.

borang posting pun dah dihantar. tak tahu la dapat mana negeri aku kena mengajar. bagi aku, dapat mengajar mana2 pun aku tak kisah tapi kalau dapat yang lebih dekat dengan aku lagi bagus. ini juga bermakna aku akan mula menghadapi alam pekerjaan yang penuh cabaran. maklumlah dalam tugas ajar-mengajar di sekolah ni banyak dugaan.

selain itu, dalam 3 minggu ni juga aku akan menamatkan pengajian. kejap je rasanya. masuk 2004 tup tap tup tap dah 2008. macam2 kenangan yang aku alami dalam 4 tahun ni. pada masa yang sama macam2 pengalaman yang aku dah kutip. diharapkan segala kenangan dan pengalaman ini dapat dijadikan pedoman dalam hidup aku.

terimalah 2 video klip khas ini:

Taylor Swift – Teardrops On My Guitar (avec tyler hilton)
Uploaded by abessolo


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s