Ape-Ape Aje


23rd Anniversary of Me

tanggal 1 jun yang lalu adalah satu tarikh yang amat bermakna bagi aku. pada tarikh itu, secara autonya, umur aku pun meningkat sebanyak 1 tahun lagi. kepada semua kawan yang telah menghantar mesej2 ucapan birthday sama ada melalui frenster atau sms di hp aku, terima kasih banyak2. nanti aku wish balik ek. hehehe……

Bila Nak Posting Ni?

kini dah lebih sebulan aku meninggalkan ukm. aku pun ader jugak tanya kepada kengkawan. diaorang pun cakap tak tau. tak nampak bayang lagi. harapan aku agar posting ni tak mengambil masa yang terlalu lama. tak sedap kalu jadi penganggur sepanjang masa. hmmmmm……

jom kita tengok dua video klip ni:



Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s