Seronok Baca Blog


seronok betul aku kalu membaca blog2 orang lain. sampai terlupa nak mengemaskini blog sendiri. hehehe. tapi memang betul, macam2 citer atau catatan yang diaorang poskan dalam blog tu. lagi seronok kalu baca blog orang politik. maklum lah peranan blog yang telah menggegarkan situasi PRU-12 kita beberapa bulan yang lepas. jadi sesape yang suka membaca blog, bole lah mengklik pautan blog yang telah aku sediakan di bahagian pautan blog. letih tau aku mencari semua blog ni satu-persatu.
pada pendapat aku, baca blog ni boleh mengembangkan lagi perspektif bacaan kita walaupun aku akui ada blog yang agak ekstrem kandungannya. tapi bak kata pepatah, tepuk dada korang tanya lah selera. baca sekadar pengetahuan kita je atau mungkin bole dijadikan teladan untuk diri. dalam situasi kita di Malaysia, aku mengesyorkan kalu baca suratkhabar atau menonton televisyen sambil tu baca blog sebagai media alternatif. ini adalah supaya kita dapat membandingkan isu2 yang diketengahkan dengan logik akal yang telah dikuniakan oleh-Nya. iyalah bukan kita tak tau media tradisional di Malaysia ni biasanya digunakan untuk propaganda orang tertentu sampai kita percaya bulat2 apa yang dikatakan. aku pun dah naik bosan. aku juga dari masa ke semasa akan mencari dan menambah lagi pautan blog yang sesuai untuk tatapan bloggers semua.

Keputusan Dah Keluar

tanggal 18hb Jun yang lalu, keputusan peperiksaan telah keluar. jadi seperti biasalah, semua UKM-ian termasuk akan mengakses masuk SMPWeb tu. tapi sistem kata aku ada hutang. sedey aku. huhuhu. jadi terpaksalah aku bayar hutang dulu. kepada sesiapa yang berjaya dapat keputusan cemerlang, tahniah aku ucapkan dan tingkatkan prestasi anda itu. jugak sesape yang berjaya untuk konvo bulan 8 ni, tahniah diucapkan dan jangan lupa untuk periksa balik SMPWeb 25hb ni untuk maklumat konvo.



Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s