Debat di TV9 dan Astro


semalam, memang waktu yang aku tunggu di mana telah tercatat satu sejarah di mana dua tokoh yang kita kenali telah membuat satu debat yang bertajuk ‘Hari Ini Bentuk Kerajaan, Esok Turun Harga Minyak’. rancangan itu agak signifikan sekali dalam situasi negara kita sekarang. Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Datuk Ahmad Shabery Cheek masing-masing telah mengeluarkan hujah yang berasas dalam perdebatan tersebut walaupun ada sedikit serangan peribadi. kini dapat lah kita mengetahui dan terdedah lah apa yang sebenar berlaku mengenai kenaikan harga minyak di negara kita ini. oleh itu, bagi sesiapa yang tak puas lagi nak menengok program debat tu, boleh lah korang melayari blog Anwar Ibrahim atau menontonnya di laman web TV3 dan TV9.

Tanah Runtuh di KMPk

dalam suratkhabar minggu ni, terdapat secebis berita yang memberitahu tentang tanah runtuh di kolej matrikulasi. sebenarnya kes tanah runtuh ni bukanlah kali pertama berlaku di kolej tersebut. sebelum ini, memandangkan aku adalah bekas pelajar kolej matrikulasi tersebut, pun pernah berlaku di depan blok L1 yang menghadap SBPI kalu tak silap (masa tahun aku) . tapi tanah runtuh kecil tu dengan cepat telah diperbaiki masa cuti sem di situ. dan kali ni dekat blok perempuan pulak yang tanah runtuh. mesti korang tak perasan kan, sebab aku slalu berjalan dekat pagar situ dan telah melihat tanah mendap di bukit2 situ.



Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s