Hari2 Konvo Di UKM


untuk makluman, aku sekarang ni berada di UKM. dah dekat 6 hari aku dok di sini. dah lame tinggalkan UKM, jadi dok lame skit sebab nak jumpe kengkawan yang graduate sekarang. best tengok orang dok terima ijazah atas pentas. tapi aku pun tak lame lagi nak naik pentas jugak untuk terima ijazah yang aku idam2kan selama ni. jadi, korang pun boleh tengok secara online jugak konvo ni iaitu melalui url http://pkukmweb.ukm.my/pkukm/video/live.html.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s