Kembali Ke Asal


kini aku sudah kembali ke rumah. walaupun lebih daripada seminggu aku telah dok di UKM tuh, tapi aku tetap kena kembali jua. beberapa kali parent aku tepon tanya bile nak balik. ikutkan hati, nak duduk lebih lama lagi tapi apakan daya aku kini bukan lagi pelajar UKM. terima kasih kepada dua orang kawan baik yang sudi menumpangkan aku di bilik mereka sepanjang minggu konvo itu. jadi pada jumaat lepas, selepas sembahyang aku terus balik. melihat kepada orang yang agak ramai pada petang tersebut, aku mengagak mesti tiket untuk balik ke Melaka laris macam pisang goreng panas atau dengan kata lain tiket akan abis cepat. rupe2 nya memang betul tekaan aku, sesampai di kaunter telah ditampal notis bahawa tiket telah habis. aku tak terus gabra pada waktu tu kerana aku bole naik bas lompat. aku tahu ni pun sebab pernah mengalami situasi yang sama sebelum ni. walaupun lambat sampai, tapi nak buat macam mana. takkan aku nak tido kat terminal bas tu. akhirnya, sampai jugak ke rumah aku dan pada yang sama adik aku dari UiTM juga turut balik sebab cuti seminggu. sekarang kehidupan aku telah kembali kepada asal. cuma menunggu surat penempatan je yang akan tiba pada bile2 masa sahaja. tak sabar rasanya aku.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s