Raya. Posting.


Tensionnya. Huhu. Internet tak ok lagi. Ntah ape masalahnya pun aku tak tau. Harap2 lepas ni ok la. Berkenaan dengan sambutan raya aku kali ni, bagi aku sama je macam tahun2 sudah. Baju raya pun pakai yang lama punye. Huhu. Baru2 ni pun, famili aku bersama beberapa pakcik2 & makcik2 aku telah berkonvoi kereta ke beberapa negeri untuk ziarah sedara2 yang ada kat sana. Rayalah katakan. Seronok sangat dapat berjalan jauh2 ni. Duit raya pun aku dapat lagi. Tebal betul muka aku ni. Hehe. Khabar terbaru yang aku tau surat posting telah mula diantar. Ada la beberapa orang kawan aku dah dapat surat tu. Tahniah la diucapkan. Aku pulak tak dapat lagi. Terpaksa aku tunggu 13hb ni untuk tau dapat mana. Nervousnyer.


One Comment on “Raya. Posting.”

  1. K.A.M.I berkata:

    nanti kalo dah dapat..cepat2 g tau kite ye..anis..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s