Minggu Terakhir Orientasi.


masuk ari ni, maka cukuplah tempoh orientasi aku di sekolah ini seperti yang telah ditetapkan oleh JPN Johor. detik2 macam ini memang aku tunggu. kawan2 yang skali dengan aku pun sama. ada antara kawan aku ni dah siap sedia beli tiket sebab dah tak sabar nak balik kampung. rindu mak bapaklah katakan. apa yang tinggal kini kami perlu kembali ke ppd batu pahat untuk bagi maklum balas tentang sesi orientasi yang telah dilakukan oleh sekolah masing2. termasuklah kena antar laporan harian orientasi dan juga esei. pada mulanya aku kena berkumpul pada ari khamis. kemudian telah ditangguhkan kepada ari jumaat. petang pulak tu. bagus sungguh strategi. nak suruh abis orientasi sampai hujung minggu ni jugak. tapi takpe aku redha je. minggu ini, skop orientasi yang dibuat ialah perkara2 yang berkaitan dengan pengurusan, organisasi pejabat, infrastruktur sekolah dan pengurusan inventori. walaupun, ada beberapa perkara tu aku tak faham sebab baru pertama kali aku mendengarnya. tapi aku tak kisah. nanti dah lama2 aku akan faham jua.



Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s