Wajah Baru Laman Web UKM.





Turutan gambar di atas adalah beberapa ‘screenshot’ laman web UKM yang terbaru. Benda ni aku sedari apabila entah macam mana aku terasa nak melayari laman web UKM untuk melihat perkembangan terbaru universiti ni semalam. Tapi aku telah dihidangkan dengan paparan baru ni. Bagus jugak kemaskini ni. Nampak kemas skit. Tapi satu yang tak berubah lagi ialah laman e-Pelajar UKM. Masih lagi mcam dulu. Mungkin pihak UKM akan mengemaskininya kemudian. Satu lagi yang aku perasan adalah beberapa institut baru telah ditubuhkan. Atau mungkin dah ada sebelum ni, cuma hari ni baru aku tahu. Nak tahu apa institut baru tu, korang jelajah la sendiri laman tu ye.



Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s