Ada Apa Pada 1 Jun 2009?


Ada apa pada tarikh 1 Jun 2009 nih?

1. Merupakan cuti umum bagi Hari Gawai.

2. Merupakan tarikh yang jatuh pada hari Isnin bagi tahun 2009.

3. Merupakan tarikh yang jatuh pada hari ke-152 bagi tahun 2009.

4. Merupakan tarikh yang jatuh pada minggu ke-23 bagi tahun 2009.

5. Merupakan hari perayaan bagi kaum Dayak di Malaysia.

6. Merupakan tarikh di mana matahari telah terbit di Malaysia pada pukul 7.03 pagi dan akan terbenam pada pukul 7.21 malam.

7. Merupakan tarikh yang paling aku tunggu2.

8. Merupakan tarikh yang telah mematangkan aku sebanyak satu tahun.

9. Merupakan tarikh yang menambahkan umur aku sebanyak satu tahun.

10. Merupakan tarikh yang serupa dengan tarikh lahir kawan aku semasa di sekolah menengah iaitu Fahaidana (panggilan Nana).

11. Merupakan tarikh lahirnya aku dengan selamat pada 24 tahun lepas.

12. Akhir sekali, ia merupakan ulangtahun kelahiran aku bagi kali ke-24. Yuhoo!



Tinggalkan Jawapan

