Ke Manakah Aku Menghilang?


Haha. Dah lame betul aku tak mengemaskini blog WordPress aku ni. Sejak daripada naik cuti sekolah sampai sekarang baru ada kemasukan terbaru. Sebenarnya aku tak gi mana2 pun.  Biasa la alasan klise yang aku guna ialah sibuk dengan tugasan2 di sekolah di samping mengumpul idea nak tulis apa kat blog ni. Dan ia memang betul pun. Tambah2 semalam baru je sekolah aku buat hari terbuka + hari keusahawanan. Bayangkan betapa sibuk dan penatnya semua cikgu dalam menjayakan program ini. Nasib baik Isnin ni cuti umum negeri Johor. Mulut aku pun penat juga dok melayan ibubapa yang datang ke kelas yang aku pegang untuk mengetahui dan menanyakan prestasi dan keadaan anak-anak masing-masing. Pertama kali pulak tu. Hehe. Nasib dapat mengawal situasi gementar aku. Syukur aku panjatkan kerana semua ibubapa pelajar kelas aku datang.



Tinggalkan Jawapan

