Kenapa Aku Dah Lama Tidak Mengemaskini Blog?


  1. Sebab pertama ialah aku kini sibuk dalam menyelesaikan segala tugasan sekolah dan peribadi yang tidak berkesudahan.
  2. Mungkin aku terlalu leka dengan permainan-permainan yang wujud di Facebook seperti Mafia Wars, Typing Maniac dan Metropolis.
  3. Aku sering diganggu oleh anasir-anasir luar yang menyebabkan wujud sindrom kekeringan idea dalam mengarang di blog ini.
  4. Sejak kebelakangan ini, aku banyak membaca koleksi blog-blog yang terdapat dalam Google Reader. Ini adalah hasil usaha aku dalam menyelusuri pelbagai ‘link’ blog yang sesuai dengan kecenderungan minat aku seperti blog kengkawan dan blog2 ICT.
  5. Atau aku nak jadikan blog ini sedikit eksklusif supaya pembaca ternanti2 kemasukan terbarunya. Boley? Haha.


Tinggalkan Jawapan

