Cuti Sekolah dan Bulan Ramadhan


Wah! Bestnye aku sekarang ni sebab dapat meraikan minggu pertama bulan Ramadhan bersama2 keluarga yang disayangi. Iye lah kebetulan pulak dengan cuti sekolah. Dapatlah berbuka puasa dengan juadah yang dimasak menggunakan air tangan mak aku dalam seminggu nih. Bersahur pun ada orang tolong kejutkan. Tak macam semalam, aku hanya dapat minum air Milo je. Tak sempat nak makan yang advance sikit. Akibatnya, aku tersangat letih semalam sampai tahap terlelap dibuai mimpi indah beberapa kali. Tak pernah aku alami keadaan sebegitu rupa sebelum ini. Malam tadi, aku gi tarawih pun kelihatan ramai jemaah kali ni di masjid. Mungkin dengan kehadiran anak2 dan cucu2 yang balik kampung bersempena cuti sekolah menyebabkan keadaan sebegitu di masjid malam tadi. Walau apapun, aku amat gembira sekarang ini. Apa yang mak aku nak masak pada hari ni ye?



Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s