Menyambut Tahun Pertama Menggalas Status Cikgu.


ulangthn_cikgu

Selamat hari ulang tahun! Hepi Anniversary! Itulah antara ungkapan yang aku ucapkan kepada beberapa rakan sekerja yang aku rapat dan akrab dalam setahun ini. Kenapakah? Sebab hari ini yang bertarikh 10hb November 2009 merupakan tempoh cukup setahun dan tarikh rasmi aku menggalas gelaran sebagai guru yang terlatih dan berpengetahuan dalam mendidik anak bangsa agar berjaya dalam bidang2 yang diceburi. Pelbagai ranjau dan duri serta pengalaman manis dan pahit yang telah aku lalui sepanjang tempoh ini. Baik dari segi hubungan di antara rakan sekerja, pengalaman menguruskan kelas, proses pengajaran dan lain-lainnya. Oleh itu, dalam bulan ini aku ingin berkongsi dengan korang semua beberapa kemasukan khas yang berkaitan dengan bidang yang aku ceburi ini. Boleh dikatakan satu pengalaman yang boleh dijadikan iktibar kepada kita semua. Jangan ketinggalan!



Tinggalkan Jawapan

