Mengidam Nak Big Apple.


Apa nie orang bujang pun ada yang mengidam? Ingatkan orang yang mengandung je. Per2 pun aku tak kisah dengan apa istilah yang digunakan. Yang penting aku memang dah lama tak pekena dengan benda alah ni. Nasib baik dah ada cawangan yang terdekat. Sebenarnya masa di awal pembukaan kedai ni, aku selalu pergi. Tapi, mungkin atas kekangan masa dan kewangan telah membantutkan hasrat terpendam aku yang telah disimpan sekian lama. Lagipun kalau dah selalu makan jemu juga. Selalunya aku beli mesti ambik yang pakej 6 biji sekaligus. Boleh dikatakan hampir semua jenis donat aku suka rasanya. Baru puas hati. Kalau ingin mengetahui perkembangan terbaru Big Apple, sila klik http://www.bigappledonuts.com



Tinggalkan Jawapan

