Gangguan Teknikal.


Sebenarnya aku nak tulis beberapa cerita dalam blog ini. Tetapi disebabkan oleh gangguan teknikal yang datangnya daripada kualiti Internet yang agak rendah, terpaksa aku tangguhkan. Ya! Sejak cuti sekolah, kelajuan Internet di siang hari tidak memuaskan. Aku tahu bahawa berlaku kesesakan trafik di talian apabila ramai orang duduk di rumah menggunakan Internet sebagai pengisi masa senggang. Oleh itu, aku berharap pihak yang terbabit dapat menyelesaikan masalah situasi ini secepat mungkin. Kenapa aku menulis benda ini? Tak lain tak bukan aku dah naik bengang apabila selalu kena refresh untuk pergi sesuatu laman web terutamanya Facebook dan WordPress.



Tinggalkan Jawapan

