Jom Adun-Mengadun


Haha. Sebenarnya aku ni bukanlah seorang yang selalu memasak. Tapi adakalanya keinginan aku untuk menikmati sesuatu yang memberikan kelainan tuntutan selera diri haruslah dipenuhi demi mengelakkan kempunan di kemudian hari. Seperti apa yang berlaku hari ini yang mana aku telah berjaya memenuhi tuntutan itu. Aku telah merancang untuk melakukan ini dari minggu lepas lagi sementelahan aku telah menemui beberapa resepi brownies yang agak menarik untuk dicuba. Disebabkan ada permintaan, aku letakkan sekali resepi brownies yang aku buat hari ini. Selamat mencuba ya!

Nota: Gambar di atas sekadar hiasan.


2 Komen on “Jom Adun-Mengadun”

  1. angin malam berkata:

    macam sedap! hasil akhirnya..emm mesti sedapkan🙂 ~ bersangka baik

    • ahamimokhi berkata:

      woit israa……
      tima kasih kerana bersangka baik……..
      sy buat betol2 tau……
      nnt sy post resipi dia……
      ada bukti k!…….
      sedappppppppp!!!!!!……


Tinggalkan Jawapan

