Integrasi Kehidupan RangkaianSosial Aku


Facebook; Twitter; WordPress; Tumblr; Posterous. Wah! Banyaknya yang perlu aku kemaskini. Kini semua itu sudah tidak menjadi masalah kepada aku dengan adanya satu perkhidmatan Web 2.0 terbaru yang sangat inovatif untuk digunakan iaitu Posterous (http://www.posterous.com). Dengan hanya menggunakan satu post emel ke Posterous, perkhidmatan ini akan secara automatik mengemaskini kesemua laman sosial aku. Tidak perlu lagi untuk mengemaskini dan melog masuk satu demi satu. Letih jugak beb nak menaip. Haha. Dengan kata lain, rangkaian sosial aku telah diintegrasikan di bawah satu bumbung tanpa perlu untuk memeningkan kepala.



Tinggalkan Jawapan

